Fashion Fun

Triumph Find The One

12 mei 2015
Triumph find the One-lingerie-Triumph the One-GoodGirlsCompany-animateme-reclamecampage

Heb jij de Triumph Find The One reclame al gezien? Toen het lingeriemerk de reclamecampagne afgelopen week lanceerde, kreeg het merk een storm van kritiek over zich heen. Preutse Amerikaanse ouders vonden de reclame ongeschikt voor de tere ziel van hun dochtertjes. Het leek te veel op de zoetsappige animatiefilms die er voor meisjes beschikbaar zijn. Leuk, maar het ging voor Puriteins Amerika over een te serieus onderwerp: het vinden van de ware. En ware was in dit geval niet een onrealistische sprookjesprins op het witte paard. Nee, het was een bh. Je begrijpt de verontwaardiging.

Anderen waren beledigd omdat de reclame te veel zou lijken op Frozen . Nu vind ik het zelf te kort door de bocht om elke animatiefilm met een blond meisje meteen een Froze Rip-off te  noemen.  Het is echt niet zo alsof Disney het alleenrecht heeft zingende vrouwen. Ze zijn er wel groot mee geworden, maar er heten meer hondjes Vicky. Zelf moest ik meer denken aan de Disneyfilm Rapunzel.

Triumph Find The One-lingerie-GoodGirlsCompany-reclamecampagne

In Triumph Find The One spelen verschillende personages een rol. O heb je Hannah, Fred the Frog, Tammy en paskamermeisje Mara. Hannah wordt gespeeld door Hannah Ferguson. Met haar  Yellow rose of Texas looks was het logisch dat deze Southern Belle geknipt was voor deze rol. Het filmpje begint met dat Hannah Fred kwijt is. In haar zoektocht komt ze opeens in een magische kamer vol lingerie. Hier is ze niet van onder de indruk want ze is opzoek naar ‘The One’. Dit is de bekroonde Magic Wire-beha. Een bh doe voor ultiem comfort en de beste ondersteuning zorgt.

Triumph Find The One-Triumph The One-GoodGirlsCompany-lingerie-reclame

 

Triumph Find The One

Samen met mijn dochters bekeek ik de reclame. Hoewel mijn dochters echt niet alles mogen kijken op TV vond ik deze reclamecampagne ook nu weer niet zo aanstootgevend. Okay, waarschijnlijk zullen mijn dochters het tegen die tijd verschrikkelijk vinden, maar er komt een moment waarop ik samen met mijn dochter in de winkel sta om haar eerste bh te kopen. Op deze leeftijd kan ik maar beter zo normaal mogelijk doen over de lichamelijke veranderingen waar ze op den duur mee te maken krijgen. In hun puberteit zijn er nog genoeg moment waarop ze zich onzeker kunnen voelen. Bepaalde dingen hoop ik nu al te tackelen.

Mijn dochters keken dan ook met veel plezier naar de Triumph Find The One animatie. Pas tegen het eind hadden ze door waar het om ging. Geen beschadigde zieltjes bij ons. Glimlcahen. Ze vonden het wel grappig.  Minder ordi dan je in menig clip op andere reclame op tv ziet.Net zoals dat met Disney animaties gaat, moest ook de Triumph Find The One reclame in de herhaling.

Triumph find the one-lingerie-GoodGirlsCompany-Animateme wedstrijd-win-een-animatie-van-jezelf

Triumph #Animateme

Op de website van Triumph kun je animatie van jezelf winnen. De wedstrijd #AnimateMe beloont 15 prijswinnaars met een animatie van zichzelf. Kun je jezelf al als animatiefiguurtje voorstellen? Het lijkt mij erg grappig. Hiervoor hoef je alleen maar je naam en e-mailadres achter te laten. Vervolgens klik je aan of je de Nieuwsbrief wil ontvangen.

Bekijk hier onder het filmpje:

    Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

    [instagram-feed feed=2]