Terwijl miljoenen gezinnen wereldwijd door de coronapandemie thuis moeten blijven, lanceert speel- en entertainmentbedrijf Hasbro een campagne die ouders en kinderen een hart onder de riem steekt: Bring Home The Fun.
De campagne geeft ouders en verzorgers tips en middelen om de kinderen op een leuke manier thuis bezig te houden.
Inhoud van dit blog
Bring home te fun
Onderdeel van de campagne is een internationale website. Hier zie je onder andere hoe medewerkers van Hasbro zich thuis redden in deze lastige tijden. De site geeft ook tips en middelen om waardevolle tijd samen met je kinderen door te brengen. Om zo de spanning te verlichten. Speltips, challenges, ideeën hoe je spellen en speelgoed kunt gebruiken om de hersenen van kinderen te stimuleren. Tot suggesties over hoe om te gaan met emotionele stress. Op de site vinden bezoekers onder andere knutselideeën voor Play-doh; challenges met NERF blasters om kinderen lekker in beweging te houden. En daarbij leuke content van Transformers, Power Rangers en My little Pony. Inspiratie voor ouders en verzorgers om spelplezier in huis te stimuleren met nadruk op creativiteit en gezelligheid samen.
“We vinden het enorm inspirerend te zien hoe onze merken als Play-Doh, Monopoly en Nerf in deze nieuwe omstandigheden ontspanning en troost bieden aan zowel ouders als kinderen,” zegt Katrien van Basten Batenburg, hoofd marketing Hasbro Benelux. “We hopen dat de Bring Home The Fun campagne gezinnen kan helpen om in deze moeilijke periode op een leuke en gezellige manier de tijd door te brengen. Samen spelen, samen lachen. Dat haalt de druk even van de ketel en is daarom belangrijker dan ooit. Ik kan alleen maar zeggen: ruim elke dag tijd in om even te spelen, het liefst samen met je kinderen. Rustig iets knutselen met Play-Doh, of als je kinderen wat groter zijn een leuk spel, of lekker rondrennen met NERF blasters.”
Doneren van speelgoed
Als onderdeel van de campagne doneert Hasbro Benelux speelgoed aan 4.000 cliënten van zorgorganisatie Cordaan. In Nederland wordt Bring Home The Fun ondersteund met een online- en tv-campagne, onder meer op StukTV Live, op vrijdag om 16:00 uur. Hasbro vraagt het publiek om mee te praten en hun foto’s en tips te delen op social media onder #samentegencorona #bringhomethefun
Uber Eats
In Amsterdam kunnen consumenten al via de Uber Eats app gezelschapsspellen en speelgoed van Hasbro bestellen. Het productaanbod van Hasbro omvat klassiekers als Monopoly, Trivial Pursuit, Twister en speelsets van Play-Doh. Via de Uber Eats app bestel je snel, veilig en gemakkelijk je lievelingsspel dat binnen dertig minuten bij je thuis bezorgd wordt.
De spellen van Hasbro bestel je in de Uber Eats app in de speciaal daarvoor ingerichte digitale shop ‘Hasbro Speelgoed en Spellen’. De spellen worden contactloos geleverd volgens de veiligheidsmaatregelen van Uber Eats. Klik hier voor meer informatie.
Volg jij mij ook al via Google+, Bloglovin’, Twitter, Instagram, Facebook of YouTube?
No Comments