Adverteren 2

Interesse in Adverteren op GoodGirlsCompany? Lees dan goed de onderstaande informatie.

GoodGirlsCompany is een mama lifestyleblog voor moeders met dochters

GoodGirlsCompany is een mama lifestyleblog. Of opvoedblog het is maar hoe je het wilt noemen. Hier verschijnen dagelijks nieuwe blogs geschreven vanuit het perspectief van een meisjesmoeder. Dat is ook meteen wat ons onderscheidt van alle andere mommyblogs op het internet. En zoals je in mijn beeldmateriaal ziet, kies ik bewust voor meer kleur. Omdat ik dit in de mainstream media mis. GoodGirlsCompany wil prikkelen met af en toe een maatschappelijk kritisch blog en benadert het moederschap vanuit de gedachte ‘ life starts at the end of your comfort zone’.

Blogs worden geschreven voor moeders met dochters. Voor de aanstaande moeder die net weet dat ze een dochter krijgt. Voor de moeder die middenin de prinsessenfase zit. Maar ook voor de moeder die haar tienerdochter langzaam maar zeker ziet opgroeien tot een jonge vrouw. Want in welke fase je dochter ook en of ze nu een typisch meisjesmeisje of toch meer een wildebras is: She’s more precious than rubies! Kortom: moeder zijn van een dochter is geweldig.

Doelgroep GoodGirlsCompany

Zoals ik hierboven al vertelde, richt GoodGirlsCompany zich specifiek op moeders met dochters. Heb ik dan een hekel aan jongetjes of jongensmama’s? Nee, hoor. Op mijn levendige Facebook pagina merk ik dat ik ook steeds meer jongensmama’s aanspreek met blogs over speelgoed, opvoeding, leuke kindvriendelijke uitstapjes, vrolijke knutselprojecten, interieurinspiratie en lifestyle. De doelgroep van GoodGirlsCompany bestaat uit vrouwen in de leeftijd van 25- 35 jaar. Daar zitten vrouwen tussen die net zoals ik al enkele jaren moeder zijn. Die al verschillende trends en hypes hebben zien komen en gaan en zoiets hebben van been there, done that. Maar er zitten ook vrouwen tussen die pas moeder zijn.

Het zijn vrouwen die er bewust voor kiezen om of buitenshuis te werken of thuisblijfmoeder te zijn. Ze zijn kritisch, weten wat ze willen en zoeken oprecht geïnteresseerd naar informatie van een moeder die het allemaal al een keer meegemaakt heeft. De combinatie van informatieve en persoonlijke blogs aangevuld met maatschappij kritische blogs en opiniestukken maakt dat GoodGirlsCompany vooral vrouwen aantrekt die net zoals ik hoger opgeleid zijn en over een gemiddels of boven gemiddeld inkomen beschikken. Ze zijn toegewijde moeders, maar ze zijn ook nog meer dan dat.

Adverteren op GoodGirlsCompany

GoodGirlsCompany biedt verschillende mogelijkheden voor samenwerking of adverteren. Dit is vooral afhankelijk van de het doel en of je bij mijn doelgroep past. Tarieven worden in overleg bepaald. Het is mogelijk om meerdere producten af te nemen tegen een eventuele korting.

Maandelijkse unieke bezoekers: 22.053, sessies: 26.000  paginaweergaven: 32.973
(Google Analytics augustus 2019)

Bereik van GoodGirlsCompany op social media

Blogtrips/ persevents

Persoonlijke ervaringen van een ander zijn geloofwaardiger dan een gelikte marketingcampagne. Hier help ik je graag bij. Alleen of samen met mijn dochters kan ik op authentieke wijze en met veel enthousiasme jouw activiteit of bestemming van onze persoonlijke ervaringen voorzien. Dit doe ik tijdens de trip door het plaatsen van content op Instagram, Instagram stories, Twitter en Facebook.

Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Daarom maak ik meestal ook video’s zodat lezers het met eigen ogen kunnen zien en alvast een voorproefje krijgen. Afhankelijk van het voorstel kan vooraf  in overleg bepaald worden wat de inhoud van de video zal zijn.

Langdurige samenwerkingen

Eenmalige samenwerkingen, zijn mooi maar om je marketingdoel te bereiken kan een langdurige samenwerking soms meer impact hebben. Sinds 2017 werkt GoodGirlsCompany langdurig samen met drie verschillende partners.  Voor hen schrijf ik productreviews en enkele keren per jaar een review in combinatie met een winactie.

Winacties / give-aways

Op maandag beginnen we de week goed met een Mommy Monday winactie. Dit doe ik inmiddels al weer 3 jaar en dit is erg populair onder mijn lezers. Bedrijven of merken stellen een product beschikbaar voor een review en winactie. De combinatie van mijn persoonlijke ervaringen met het te winnen product is een gouden formule en genereert veel publiciteit. Doordat ik de winactie ook op Facebook deel, komt hij onder de aandacht van honderden tot zelfs 1000 bezoekers. Meestal geldt voor winacties LIKE & SHARE. Maar afhankelijk van de waarde van de prijs is het ook mogelijk om een LIKE & TAG actie op te zetten. Zo krijgt een winactie automatisch meer bereik. De winactie loopt een week en wordt bovenaan de Facebook pagina vastgezet. Na afloop loot ik  een winnaar die een mailtje ontvangt.

Neem contact met mij op voor een passend voorstel en om de mogelijkheden te bespreken.

Advertorial / sponsored story

Kosten: €250,-

GoodGirlsCompany biedt ook de mogelijkheid om een gesponsord (redactioneel) artikel te publiceren. Dit is een artikel waarin minimaal 2 linkjes zijn verwerkt naar de betreffende website. Meestal wordt dit gedaan om hoger in Google te eindigen. Een stukje Linkbuilding dus. GoodGirlsCompany heeft een domain authority van 28 en een page authority van 37. In overleg kijken we wat het beste onderwerp is voor dit artikel. Dit geldt ook voor links en anchors. Bij meer dan twee linkjes, no follow linkjes of meerdere correctierondes ( omdat links op den duur verlopen) of andere extra’s komen er kosten bij.

Linkruil en affiliate links zijn geen optie.

Banner

Het is mogelijk om in de sidebar een banner te plaatsen. Dit zijn er maximaal 5. Afmetingen zijn 120 bij 60 pixels. Kosten hiervoor zijn €200,- voor een termijn van 1 maand. Andere opties kunnen in overleg.

Voorwaarden

Tekst

  • Om de professionaliteit van GoodGirlsCompany te waarborgen, schrijf ik mijn artikelen zelf.
  • Persberichten worden nooit letterlijk woord voor woord overgenomen. Dit komt de ranking in Google ten goede.
  • Artikelen bevatten minimaal 400 woorden. Daarbij zorg ik er voor dat ze voldoende body hebben en voorzien zijn van relevante zoekwoorden.

Beeldmateriaal

  • Ik zorg zelf voor beeldmateriaal. Dit maakt een blogpost uniek. Ik ben in het bezit van een goede digitale spiegelreflex fotocamera en maak mooie productfoto’s.
    De samenwerkende partij kan ook zelf voor beeldmateriaal zorgen. In dit laatste geval is belangrijk dat de beelden rechten-vrij zijn.

SEO

  • Ik streef naar een zo goed mogelijke SEO voor mijn artikelen. Hiervoor maken we gebruik van een speciale plug-in.
  • Bovendien maken we onderscheid tussen Titels en sub kopjes.
  • Ook krijgen foto’s een duidelijke omschrijving mee zodat deze goed vindbaar zijn in Google.
  • De drie nieuwste artikelen staan bovenaan bij Latest.
  • Artikelen blijven minimaal 1 jaar op het blog staan. Via het archief en de zoekfunctie zijn ze echter altijd vindbaar.

Samenwerkingen

  • betaalde blogs worden altijd voorzien van een no-follow link
  • Bij een samenwerking wordt altijd de naam van de partij vermeld. Lees hier in mijn disclaimer meer over.
  • Ik werk volgens de Reclamecode Social Media. Samenwerkingen waarbij ik deze overtreden moet, worden geweigerd.
  • Blogs worden in principe 1 keer via social media (Twitter, Facebook, Google+) verspreid. Tegen betaling kunnen zij nogmaals verspreid worden
  • Links die verlopen zijn of niet werken, verwijder ik. Wilt u opnieuw de goede link vermeld hebben in een artikel? Dan kan dat tegen een kleine vergoeding.
  • Natuurlijk behoudt GoodGirlsCompany zich het recht voor om samenwerkingen te weigeren.

Definitieve kosten en vergoedingen worden in overleg schriftelijk vastgelegd. Als je interesse hebt in adverteren, kan je vrijblijvend contact met mij opnemen of een voorstel doen.

Voor tarieven/voorwaarden/meer informatie kun je me mailen naar josan@goodgirlscompany.nl

[instagram-feed feed=2]