Over GoodGirlsCompany

GoodGirlsCompany zag in mei 2009 het levenslicht. Het blog kwam voort uit mijn privéblog waar ik over mijn ervaringen als jonge moeder schreef en een vaste rubriek ‘de baby top 10’. Als kersverse moeder verbaasde ik mij over dat er zo ontzettend veel babyspullen, kleding en kinderwebinkels waren. Wat ontstond vanuit verwondering werd uiteindelijk een hobby. En wat eerst een hobby was, is nu al weer enkele jaren een serieus mamablog.


Door privé-omstandigheden heb ik het bloggen enkele jaren op een laag pitje gezet. Maar voorjaar 2014 begon het weer te kriebelen. Van af en toe een blogpost, schreef ik nu weer wekelijks een blog. En nam het plezier in bloggen ook weer toe. Eind 2014 nam ik de tijd om goed na te denken over wat ik nu wilde; doorgaan en stoppen. Ik koos voor het eerste. Sindsdien stijgt het aantal bezoekers maandelijks en verschijnt er elke dag een blog. Soms twee keer. 2015 staat in het teken van professionaliseren. De wereld van bloggers is veranderd en ook ik zal daar in mee moeten gaan. Wel met behoud van mijn eigen authenticiteit.

Mijn doel is om in 2015 een vast aantal bezoekers  aan te spreken. Deze om mij heen te verzamelen op de diverse social mediakanalen. Daarnaast wil van kindermodeblog uitgroeien tot een veelzijdig blog dat meer interessegebieden van moeders aanspreekt zoals beauty, fashion, food en lifestyle. En wil ik bezig gaan met enkele vaste wekelijkse rubrieken.

Doelgroep van GoodGirlsCompany

GoodGirlsCompany is een mamablog en richt zich vooral op moeders met dochters. De zogenaamde ‘meisjesmama’s. Ik heb zelf 2 dochters dus daar heb ik ook het meeste verstand van. Maar moeders met zonen zijn natuurlijk ook van harte welkom om de blogs te lezen, een reactie achter te laten of tips te delen. Misschien zijn jongens- en meisjesmoeders uiteindelijk wel helemaal niet zo verschillend. Als mamablogger schrijf ik over kindermode, babyproducten, beauty, reviews, lifestyle, food, fashion en zwangerschap. Ook organiseer is regelmatig leuke winacties en giveaways.

Sinds begin december 2014 heeft GoodGirlsCompany een nieuwe lay-out. Een bewuste keuze zodat er meer overzicht ontstond (en ik vond het ook mooier staan). Door de nieuwe indeling ben ik ook mijn horizon meer gaan verbreden. Natuurlijk is het leuk om een dochter te hebben, maar er is meer in het leven dan kinderkleding, speelgoed, verzorgingsproducten en kinder lifestyle. Ik ga me dan ook meer op de moeders zelf richten met fashion, beauty en lifestyle en opvoedingstips. Daarnaast schrijf ik ook persoonlijke blogs over mijn leven als mama en mamablogger.

    Leave a Reply

    CommentLuv badge

    Instagram

    Volg mij op Instagram!